"> anNe.com


Photobucket

This is my life,I'm the one who direct the road I should walk.I'm SIFEr and I'm proud to do what I'm currently doing.Anything bad that my friends comment,it is better to stay silent and be thought a fool, than to open one’s mouth and remove all doubt. For those who understand mandarin,do understand that we have to work hard for everything before we think to get a good result! 学习不是人生的全部,但学习都征服不了,那你还能做什么?


Photobucket

New life
Train
我的"他"♥ 疼女友的45种方式
Terrbile!
I'm lazy..
What a Mess!?
My KL suffer trip
Just save what you should
why so Racist?
circle

Thanks for dropping by! :3

Today's visitor:
Number of visitor:
Current visitors: Layout designed by: Victoria
Tuesday, May 11, 2010 能不能?
有时候,真的不知道是我Eq差呢还是我真的忍不住咯..
有时候,脾气好好的无端端让那些以为我很有空的气到我无言!
我不是7-11也不是出气桶也不是测验机!

能不能我做不到的东西就不要说我useless!
harlo mr..! you ask for help and I said : sorry I can't mean I'm useless?
真的是惹我骂人的咯..

能不能不要把我是解闷机?
msn到一半,是你找我的..
我问你怎么了?
你就立刻闪人?不理会我!?
我是人就和你一样!
信不信我火大起来直接把你delete掉!

能不能不要用那种认为你很厉害你很聪明的眼神看我?
你有钱又怎样?
还不是你老爸老妈的钱?
你做工赚来的我静静,我会努力学会你赚钱的能力与耐力.
你聪明么?
难说...
可能题目简单可能老师好心没那么严格!

能不能不要开口关口请吃请吃挂在嘴边说?
我刚开学,很多东西要买..
我有多于的钱一定不少你那餐![说真的]
我不是ATM也不想当败家女..
我有男朋友就要把他的钱花光光么?
倒不如,我把钱存了去二人旅行?

曾经走错了路的我,
如今,我也走上了另一条路..
一路上,回想起以前,在班上发脾气很不对!
怎样都好,ys 谢谢你让我在Eq上学会了.
能不能以后不要这样对待别人.
换成是你,你也不喜欢吧...

中学的,有些还是朋友,有些就笑笑而过..
以前弄我骂我说我的..心知肚明吧!
我在云顶时是我人生最伤的..
让她这样无情的没吧情况搞清楚的骂是她身为朋友的,
送我的礼物.
能不能骂了知错了,向我说声:"道歉"?

如果得罪到了,对不起!
Posted by:anNe with love
Time: 10:34 PM




my naughty brother
my lil brother
My bfie
Alan
Ai Fang
Azure
Billy
Coco
Charmaine
Cherish
Dar dar
Everyln
Fei Han
Hee
Hooi Fong
Jason
Jia Jian
Kean Seng
Kelvin
Kenny
Lian Thien
Meng
Ming Feng
Mr Plaster
Nini
Shu Rong
Stephy
Susan
Ting_ting
Vincent
Wendy
Wen Jie
Wei heng
William
Xiao Pei
Xin
Yong
Zyen

this part is for Lcorner blogger and another blogger aswhile
[L]驿站的过客
[L]seng
[L]Bao zhen
[L]Mocha
[L]牛奶妹
J.s


namewee
lee xin yi
orange
jewel ling

/


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



AnNe 如嫣

Create Your Badge